قیمت تقویم رومیزی به چه عواملی بستگی دارد؟
نوشته شده توسط : حسین احمدی

مسئله قیمت در تقویم رومیزی چندان بحث برانگیز نیست و مدلهای ارزان قیمت وجود دارد که توجه شما را به خود جلب می کند. پایه مقوایی معمولاً برای کار ارزان مورد استفاده قرار می گیرد و از نظر مقاومت دوام خوبی ندارد و با گذشت زمان به دلیل وزن ورق های تقویم به سمت داخل خم می شود. این محصول استاتیک جدول خوبی ندارد ، اما با سرعت کار بالا چاپ می کند. وقتی به مشتریان خود مانند یک تقویم یک هدیه تبلیغاتی می دهید ، حس خوبی از نام تجاری خود را به مشتری تزریق می کنید و این مخاطب به مشتری وفادار مجموعه شما تبدیل می شود.

خرید تقویم بصورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی دیجیتالا به هر کسی امکان می دهد تا در هر زمان به هزاران طرح تقویم دسترسی پیدا کرده و سفارش خود را به صورت غیر حضوری تکمیل کند. برای تنظیم متن در پایین تقویم ، می توانید از لایه هوشمند "Mokap Frader" مشابه لایه قبلی استفاده کنید و متن یا عکس را به آن اضافه کنید و ذخیره کنید. تیم گرافیک با استفاده از تیم تخصصی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در صنعت چاپ آماده دریافت سفارشات شما برای تقویم رومیزی ، مشتریان عزیز می باشد. مطمئناً ، وقتی به دنبال مرکز چاپ تقویم هستید ، به دنبال یک تقویم نیستید.

این کار براساس استفاده از تقویم رومیزی است که با چاپ مارک و آرم روی آن به مدت یک سال به مشتری نمایش داده می شود. تقویم های اختصاصی معمولاً با مشخصات محصول و نام تجاری مشتری در هر صفحه تقویم قرار می گیرند. این یک قیمت یکبار مصرف است که باعث تبلیغ برند شما به مدت یک سال می شود. تقویم های رومیزی ارزان از نظر شکل ظاهری چندین مثال دارند و هر نمونه شکل طراحی خاص خود را دارد. قیمت تقویم رومیزی چوبی با توجه به تعداد ورق ، تعداد دقیقه چاپ لیزر بر اساس تقویم و مدل اصلی مورد استفاده در ساختار آن و اندازه اصلی محصول تعیین می شود.

یکی از مزایای این تقویم رومیزی این است که می توانید حداقل 100 قطعه سفارش دهید. بند کابل این مورد بصورت فنر دوتایی و فنر منفرد به رنگ سفید ارائه شده است. در هر دو چاپ امکان انتخاب رنگ مورد نظر وجود دارد. کارمندان دفتر با برنامه های شلوغ ترجیح می دهند از تقویم های مختلف رومیزی برای نوشتن رویدادها و قرارها انتخاب کنند. تقویم های اداری نوع دیگری از تقویم است. تقویم رومیزی انواع مختلفی دارد. قسمت اصلی تقویم مقوایی Indord 400 گرم است. کاغذ استفاده شده در مجموعه آوای عرشیا از نوع شیشه ای 200 گرمی است که از استحکام مطلوب نیز بهره می برد.

صفحات داخلی مقوا براق 300 گرم است. آیا می توان صفحات داخلی را با سلفون پوشاند؟ نوشتن روی محصولاتی که از پوشش سلفون استفاده کرده اند امکان پذیر نیست. این نوع تقویم رومیزی را می توان برای تعداد کمی از فرم های رایج تهیه کرد. اگر بیش از 500 مشتری وجود دارد ، آنها می توانند از تقویم خود بازدید کنند. با سفارش تقویم رومیزی ، تبلیغات خود را در طول سال به مشتریان نشان دهید. این تقویم دارای 13 صفحه دو صفحه یا 26 صفحه است که به شما امکان می دهد یک تقویم طلای کاملاً اختصاصی چاپ کنید. این محصول در چاپ دیجیتال تولید می شود.

تقویم قمری 13 صفحه ای برای دسک تاپ ها معمولاً طراحی و چاپ می شود. بعد از مرحله چاپ ، نوبت به خدمات پس از چاپ رسیده است که می توان طبق سفارش خدمات UV ، سلفون مات یا براق ، سلفون مات با UV محلی استفاده کرد. به طور کلی ، اگر به دنبال روش عالی برای نمایش عنوان کسب و کار خود هستید ، چاپ تقویم های تبلیغاتی دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن هستید. شما می توانید هر آنچه از یک محصول منحصر به فرد انتظار دارید را در زمینه چاپ و ارائه این محصول با ما تجربه کنید و در عین حال از قیمت مناسب انواع سررسید بهره مند شوید. تقویم رومیزی در مدل ها ، سبک ها و اندازه های مختلف چاپ و تولید می شود. مجتمع چاپ روتا با ارائه مدرن ترین تجهیزات چاپ و صحافی آماده ارائه انواع تقویم رومیزی به شما مشتریان عزیز می باشد.

با توجه به اینکه از 99 نوع تقویم رومیزی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می شود ، بهتر است برای سفارش چاپ به دستگاه های صحافی معتبر که دارای تجهیزات صحافی مدرن هستند مراجعه کنید تا محصول نهایی با بالاترین کیفیت چاپ شود. راحتی و سهولت تهیه ، تنوع زیاد ، قیمت های متفاوت از ارزان ترین تا گرانترین کالاهای تبلیغاتی ، حمل و توزیع در بین مشتریان جنبه مطلوبی برای این هدیه تبلیغاتی ایجاد کرده است که در کنار هم تقویم رومیزی تبلیغاتی را به گزینه ای ایده آل برای هر نوع و همه شرکت ها. با هر میزان درآمد و توانایی می توانند این هدیه تبلیغاتی را تهیه و توزیع کنند بنابراین ، برنامه ریزی و سفارش تولید این محصول باید به موقع انجام شود تا تقویم و تقویم یا تاریخ سررسید تحویل داده شود. با بهترین کیفیت در زمان مناسب.

سالنامه ها ابزاری مفید هستند و مدیریت برنامه ، برنامه ریزی رویداد و فعالیت و شناسایی موارد خاص برای افراد و شرکت ها در آینده. در گذشته تقویم های رومیزی فقط به سازمان ها ، آژانس ها یا شرکت ها محدود می شد. کاغذ و مقوا را می توان با توجه به خدمات پس از چاپ و انواع پوشش ها تغییر داد. انواع تقویم های نفیس میز چوبی مورد استقبال مدیران شرکت ها و م institutionsسسات مختلف قرار گرفته و روی میز قرار گرفته و ذخیره می شوند. شرکت خود را با جزئیات توصیف کنید و عکس های کسب و کار خود را ارسال کنید. اگر می خواهید هزینه های خود را مدیریت کنید ، می توانید تقویم های عمومی را با چاپ طلا ، به تعداد کمتر ، با قیمت کمتر سفارش دهید.





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: